Saját magam írjam a PR közleményt vagy profi cikkíró?

Szinte mindenkiben felmerül az a kérdés egy új honlap elkészítése vagy reklámozása kapcsán, hogy ki írja a lapra kerülő szövegeket. Ez a munka ugyanis sajnos egyáltalán nem olyan könnyű, mint ahogyan azt sokan hiszik. A szövegírás szabályairól bővebben itt olvashat, ha tényleg érdeklődik eziránt a dolog iránt. Az mindenképpen kijelenthető, hogy jobb ötlet profi szakemberre bízni az írást, hiszen ő tudja, hogy egészen pontosan minek is kell egy ideális cikkben szerepelnie. Nemcsak a honlapon található szövegek, hanem a reklámanyagok tartalma is fontos, ezzel kapcsolatban a szövegírás szabályairól bővebben itt olvashat. Ezen az oldalon kiderül, hogy az is nagyon lényeges, hogy pontosan hová kerülnek ki a megírt tartalmak. Ha valaki helytelenül írja a szövegeket vagy sokat másol, azzal is szembesülhet egy idő után, hogy a Google lentebb sorolta a honlapját a találati listájában, ez pedig akár súlyos anyagi következményekkel is járhat. Elég csak 5-6 helyet esni, s máris megcsappan az internetről érkezett ügyfelek száma. A szövegírás szabályairól bővebben itt tájékozódhat, ha meg szeretné óvni magát ettől a veszélytől.