A kapitalista világrend megjelenésével, valamint a modern gazdaság felépítésével létrejött egy olyan színtér, amin keresztül a különféle cégek és vállalkozások egymással szorosabb kapcsolatba tudnak lépni vagy éppen megmérkőzni. Ne legyen kétsége senkinek, hogy a neves márkák és a frissen megjelent üzletek között hatalmas versengés, mondhatni háború zajlik a színfalak mögött. A cél ugyanakkor az, hogy erről szinte senki ne vegyen tudomást a vásárlók közül. Valójában csak akkor lehet ebbe mélyebben belelátni, amikor valaki úgy dönt, hogy vállalkozónak áll.
A kezdeti remek ötlet gyorsan rémálommá alakulhat át és a létért folytatott elkeseredett küzdelem válik belőle. Legalábbis ez volt a megszokott hosszú időn keresztül. A helyzet valamennyit javult az elmúlt években, hiszen rendre jelentek meg olyan szabályozások, normák, amelyekhez minden vállalatnak tartania kell magát, legalábbis az Európai Unión belül. Az ISO 26000 szabvány útmutatást ad a vállalatoknak és szervezeteknek arra vonatkozóan, hogy hogyan segítsék elő a társadalmi felelősségvállalással kapcsolatos tevékenységeket.…
Tovább olvasom